Van Staveren past huisstijl aan
Per 1 juli heeft N. van Staveren B.V. een nieuwe huisstijl. De reden daarvan is dat het bedrijf, zowel op de retailmarkt als op de zakelijke markt, een groei heeft meegemaakt. Deze groei brengt veranderingen met zich mee, waardoor een nieuwe huisstijl een logisch gevolg werd.
N. van Staveren onderscheidt zich als een no-nonsense organisatie. De klant staat centraal en de kwaliteit van producten en diensten staan hoog in het vaandel. “De dynamiek van de organisatie met de verschillende generaties van Staveren worden in het logo weergegeven als drie cirkels. Een organisatie die volop in beweging is. De drie cirkels worden aan elkaar verbonden door een druppel, het verkopen van kwalitatief hoogwaardige brandstoffen en smeermiddelen. De kleur blauw is in onze branche onderscheidend, net zoals wij ons elke dag positief willen onderscheiden met onze betrouwbare dienstverlening, aldus Nico van Staveren”.
N. van Staveren exploiteert op dit moment Shell, Esso- en Tank S-tankstations in Noordoost Nederland. Onder het merk Blue Carwash hebben we ons wascentra, gevestigd bij de verschillende tankstations. Op de zakelijke markt zijn we actief in smeermiddelen, brandstoffen, tankinstallaties, kachels en propaan. Met onze vertrouwde Tank S tankkaart kunt u 24 uur per dag terecht op al onze tankstations.
Al eerder werd onder Esso kleurstelling een nieuwe locatie op De Munt gebouwd onder begeleiding van ContrAll. Inmiddels loopt de uitvoering van al weer een nieuwe locatie in Almere waar ContrAll de vergunning en coördinatie verzorgt.